به گزارش روابط عمومی بیمارستان، سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع) راه اندازی شد. هدف از این سامانه، جلب رضایت عمومی و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی می باشد. حقیقی ریاست بیمارستان در این باره بیان داشت، میزان رضایتمندی مردمی، رسیدگی اورژانسی به گزارشات فوری، تهیه گزارش از شکایات حداکثر 72 ساعت پس از ثبت، از وظایف این سامانه می باشد. شهروندان گرامی می توانند مشکلات، مشاهدات، انتقادات و پیشنهادات خود را در حوزه درمانی، پژوهشی و درمانی از طریق پیامک به شماره 100031510000 ارسال نمایند.